پیروزی دیگری با گلزنی و گلسازی کینگ لئو/بارسا 3 آژاکس 1

تیم فوتبال باشگاه بارسلونا دیشب از هفته ی سوم مرحله ی گروهی لیگ قهرمانان اروپا ، آژاکس آمستردام را با 3 گل بدرقه کرد تا شکست خود مقابل پاریسن ژرمن را به فراموشی بسپارد.

dreamy-barca.ir

اولین گل بارسا در این دیدار با پاس گل زیبای لیونل مسی و ضربه ی دقیق نیمار به ثمر رسید و در همان نیمه ی اول اعجوبه ی تکرار نشدنی دنیای فوتبال با پاس گل دقیق آندرس اینیستا ، حساب کار را 2بر0 کرد.

در اواسط نیمه ی دوم ، انریکه زوج طلایی خط حمله ی خود یعنی مسی و نیمار را از زمین بیرون کشید تا باری دیگر استعدادهای جوان لاماسیا فرصتی برای اثبات خود به سرمربی تیم پیدا کنند.

در شرایطی که با خروج مسی و نیمار ، بازی از حالت یک طرفه ی خود درآمد ، شاگردان دی بوئر چندین حمله را ترتیب دادند که نهایتا یکی از آنها منجر به گل شد.

اما این پایان کار نبود و در آخرین ثانیه های دیدار، گل سوم بارسا توسط ساندرو رامیرز وارد دروازه ی سیله سن شد تا بارسلونا با کسب ششمین امتیاز خود از مجموع سه دیدار صدرنشین گروه

لیونل مسی با تک گلی که در این دیدار به ثمر رساند شمار گلهای خود در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را به 69 رساند تا تنها 2 گل با رکورد آقای گلی رائول گونزالس فاصله داشته باشد.

بارسلونا روز شنبه از هفته ی نهم لالیگا در ورزشگاه سنتیگو برنالئو میهمان رقیب سنتی خود خواهد بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.